Hjem / Karriere / Administrasjon

Administrasjon

Lund & Co har en kompetent og profesjonell administrasjon

Administrasjonen i Lund & Co har omfattende og årelang erfaring på våre saksområder. Den består av administrasjonssjef, organisasjonskoordinator, advokatassistent og advokatsekretær. IT og regnskap er tjenester som kjøpes inn eksternt, i den grad disse oppgavene ikke håndteres av administrasjonen selv.

Foruten å stå for de daglige administrative oppgavene i Lund & Co, bistår administrasjonen i Lund & Co også organisasjonene vi er faste juridiske rådgivere for. Dette innebærer en betydelig grad av selvstendig, utadrettet virksomhet som tilretteleggere og arrangører av kurs, seminarer, styremøter og landsmøter m.m. 

Kontaktpersoner:

Hoel, Henriette

Administrasjonssjef
Mobil: 
+47 99 11 99 24
Telefon: 
+47 99 11 99 00
E-post: